236,00 zł
Cena regularna:
295,00 zł
79,00 zł
Cena regularna:
139,00 zł
1 549,00 zł
1 739,00 zł
Cena regularna:
1 800,00 zł
364,65 zł
Cena regularna:
429,00 zł
352,00 zł
Cena regularna:
440,00 zł
544,00 zł
Cena regularna:
640,00 zł
TARCZE BREMBO T-DRIVE DUCATI PANIGALE V4
Opis
Para przednich tarcz hamulcowych T-DRIVE Panigale V4 1100/ V4R 1000 2018>
Podczas hamowania tarcza musi rozpraszać energię kinetyczną motocykla, który normalnie zamienia się w ciepło w wyniku tarcia między klockami i samą tarczą. Dlatego na to drugie wpływa siła termomechaniczna (ciepło + siła), którą tarcza naturalnie utrzymuje bez deformacji. Każda tarcza ma swoją bezwładność (tj. Skłonność ciała do nie zmieniania swojego stanu ruchu), która zależy od ciężaru i średnicy zewnętrznej i wpływa na prędkość podczas zmiany kierunku.
Nowy projekt płyty musi uwzględniać wszystkie te kwestie, a najlepszą wydajność uzyskuje się, gdy płyta jest lżejsza i bardziej odporna.
T-DRIVE DISC
Dysk „T-Drive” skupia najnowsze technologie i know-how Brembo Racing, do tej pory wyłączając MotoGP i SBK. Specjalny profil „T” ośmiu połączeń między wirnikiem a bębnem to innowacja, która sprawia, że tarcze „T-Drive” są tak różne od tradycyjnych wersji z tulejami cylindrycznymi. To szczególne sprzęgło pozwala efektywniej przenosić moment hamujący i gwarantuje wyższą odporność na obciążenia termomechaniczne. System T-Drive zapewnia zarówno ruchy promieniowe, jak i osiowe (pełne pływanie) dla lepszych osiągów i zmniejszenia masy, co zapewnia stałą poprawę prowadzenia roweru. Nowy wirnik jest lżejszy (zmniejszona wysokość) i bardziej wydajny dzięki nowej pozycji otworów o różnych średnicach.
Również bęben konkretnie współpracuje w celu osiągnięcia najlepszego rezultatu: wyprodukowano go ze stopu aluminium poprzez obróbkę CNC, aby zagwarantować lekkość i sztywność.
Mounting | As original |
Rotor height | 33.2 mm |
Rotor thicknes | 5,5 mm |
Rotor material | Stainless steel |
Bell material | Aluminium |
Connection number | 8 |