Produkt dnia
OCHRANIACZ KLATKI PIERSIOWEJ DAINESE CHEST L2 M
OCHRANIACZ KLATKI PIERSIOWEJ DAINESE CHEST L2 M

236,00 zł

Cena regularna: 295,00 zł

szt.
SLIDERY OCHRANIACZE KOLAN LIGHTECH DROPPER
SLIDERY OCHRANIACZE KOLAN LIGHTECH DROPPER

79,00 zł

Cena regularna: 139,00 zł

szt.
CAPIT KOCE GRZEWCZE SUPREMA SPINA M/XL CZARNE
CAPIT KOCE GRZEWCZE SUPREMA SPINA M/XL CZARNE

1 739,00 zł

Cena regularna: 1 800,00 zł

szt.
SZYBA MRA BMW S1000RR 2019-22 RACING CLEAR
SZYBA MRA BMW S1000RR 2019-22 RACING CLEAR

364,65 zł

Cena regularna: 429,00 zł

szt.
OSŁONA DŹWIGNI HAMULCA ARP RACING
OSŁONA DŹWIGNI HAMULCA ARP RACING

352,00 zł

Cena regularna: 440,00 zł

szt.
ACCOSSATO KOREK WLEWU PALIWA BMW S1000RR
ACCOSSATO KOREK WLEWU PALIWA BMW S1000RR

544,00 zł

Cena regularna: 640,00 zł

SPRZĘGŁO ANTYHOPPINGOWE TSS YAMAHA R1 2015-

Dostępność: dostępny na zamówienie
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 3 899,00 zł 3899.00
ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni

Opis

TSS slipper clutch for motorcycle YAMAHA R1 2015-

O sprzęgłach antyhoppingowych TSS
Firma została założona w pobliżu Brno Autodrom pod koniec 1994 roku przez dwóch byłych kierowców motocyklowych Marka Moravka i Milana Horaka.
Mogli wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenia w technice motocyklowej i wyścigach. Ich pierwsze części specjalne były wysokiej jakości częściami zamiennymi do Ducati, których słabym punktem były części fabryczne. Już w przyszłym roku zostały dostarczone do zespołu WSBK DNL z Christer Lindholm. W następnym roku rozpoczął się nowy wiek sprzęgieł antyhoppingowych. Nowy wiek? A jaka jest historia?

Te systemy możemy znaleźć już w patentach sprzed II Wojny Światowej. Później - w latach siedemdziesiątych - używano Kawasaki i Hondy w niektórych swoich modelach, ale w połowie lat 90. Ducati zapoczątkował dzisiejszy boom.
Przez długi czas sprzęgło antyhoppingowe było zarezerwowane dla dwucylindrowego superbike'a, ale w ciągu ostatnich kilku lat rosnąca liczba czterocylindrowych motocyklistów o pojemności 1000 cm3 (w SBK, Formula Extreme, a nawet wyścigach klubowych) pokazała, że koncepcja sprzęgła antyhoppingowego jest również bardzo skuteczna na tych motocyklach.

Nawet nowe przepisy SSP od 2004 roku dopuszczają sprzęgło ślizgowe i nie ma dobrego kierowcy, który nie używa tych specjalnych części. Pochodzą z „małej” klasy dwusuwowej, doceniają jej funkcję osiągania szybkich czasów okrążeń.

Dlaczego potrzebujesz sprzęgła poślizgowego?
Powód jest prosty - sprzęgło antyhoppingowe zmniejsza drgania tylnego koła podczas redukcji biegów, umożliwiając lepszą stabilność podwozia podczas hamowania i wchodzenia w zakręty, zmniejszając ryzyko zderzenia i pozwalając kierowcy skrócić czasy okrążeń w wyniku lepszej przyczepności. Również nadmierne przyspieszenie silnika poprzez zmianę nieprawidłowego biegu jest prawie niemożliwe.

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl